Onze laatste artikelen
Bedrijfsgegevens
E-mail: info@bestvalue-experts.nl
Telefoon: Zie contactpagina
Website: www.bestvalue-experts.nl
KVK: 30224839
E-mail: info@bestvalue-experts.nl
Telefoon: Zie contactpagina
Website: www.bestvalue-experts.nl
KVK: 30224839
Wij maken gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren.
Lees meerIk ga akkoordWe kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.
Privacy Policy
6 Stappen om beter te scoren op tenders
‘Bezin eer je begint’ is een uitnodiging aan leveranciers om zich beter voor te bereiden voordat er ingeschreven wordt op een (Best Value) tender. Zorg ervoor dat je concreet weet waar je goed in bent, toets of je dit kunt onderbouwen en realiseer je waar je niet goed in bent. Resultaat is een prestatiegerichte organisatie […]
Co-creatie: inkoop biedt meerwaarde
Eén van de belangrijkste inkooptrends voor 2019 is co-creatie. Want inkopen van morgen gaat over meer dan alleen het verlagen van prijzen. Of het zeker stellen van goederen en het beperken van risico’s. ‘Moderne inkoop’ richt zich op het creëren van meerwaarde voor de organisatie. Co-creatie gaat over het gezamenlijk ontwikkelen en leveren van producten, […]
Nieuwe aanbesteding anders doen
Loopt het contract af met die leverancier waar je eigenlijk niet zo tevreden mee bent? En worstel je daarom met de vraag hoe je de nieuwe aanbesteding nu anders gaat doen? Is het afgelopen project niet zo gelopen als van tevoren gedacht? Wil je deze keer een ander resultaat? Dé Haarlemmerolie bestaat niet en garanties heb je […]
Hoe inkoop meer ruimte kan geven aan duurzaamheid, klimaat en milieu
Duurzaamheid (of ook wel MVI – Maatschappelijk Verantwoord Inkopen) is in inkoopland geen nieuwe term. Maatschappelijk verantwoord inkopen betekent dat je inkoop benut voor het realiseren van meer duurzaamheid. En om negatieve effecten op milieu en sociale aspecten te voorkomen. Klimaat en milieu zijn business! En inkoop maakt er weinig gebruik van Eisen en wensen […]
Fact-based inkopen
Ontwikkelingen in technologie en informatiesystemen richten zich steeds meer op het elimineren van denken en de daarmee gepaard gaande besluitvorming (fact-based). Mobiele telefoons kunnen steeds meer taken van ons geheugen en ons denken overnemen. Robotica neemt bijvoorbeeld niet alleen steeds vaker repeterende taken van de mens over, maar kan tegenwoordig, met behulp van sensoren, de omgeving […]